Kati a Nagyvilágban

Kenya a szállodán túl

Kenyai kocsma

2016. október 24. 11:48 - katicico

Úgy tűnt, ebben az országban nincsenek kocsmák... Már kezdtem azt hinni, az itt élők nemhogy nem dohányoznak (én még afrikait nem láttam cigit szívni!), de nem is járnak el inni, max., ha táncolni mennek. Az biztos, hogy úgy nem látni kocsmákat, mint otthon kb. bármelyik településen.

Aztán a srácok elvittek a kedvenc kocsmájukba. Külsőre sosem jöttem volna rá, hogy ez egy kocsma. Bár belsőre sem... 

Az alábbi videóban angol nyelven ismertetik a helyet és a helyi szokásokat.

Bármilyen italt veszel, azt bontatlan üvegben szolgálják fel. Így történt pl., hogy a gyümölcslevet egy literes kiszerelésben kaptam. Higiéniai és biztonsági okokból van ez így - így kisebb az esélye annak is, hogy bármit belecsempésszenek az italba.

Ami nagyon tetszett az az, hogy itt nem illik másnak rövidet tölteni, mert sosem tudhatod, mennyit kér. Töltsön magának annyit, amennyit meg szeretne és meg bír inni. Nincs tukmálás. És ha egyszer nemet mondasz, utána nem fogják erőltetni. Olyannyira, hogy az egyik első nap nem kértem üdítőt otthon, s azóta nem hoznak nekem poharat. Vicces, hogy ha egyszer azt mondom nem, azt végleges válasznak veszik.

Az árak sokkal alacsonyabbak, mint otthon (3 dl vodka kb 500 Ft) s sok helyen (itt is) lehet szobát is bérelni, ha félre akarsz vonulni a pasiddal. Ez itt egy éjszakára kb. 1500 Ft közös fürdővel.

Szólj hozzá!
Címkék: Kenya

A bejegyzés trackback címe:

https://katianagyvilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr7911834203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása