Kati a Nagyvilágban

Kenya a szállodán túl

Hollandia hercegnője

2016. október 10. 10:44 - katicico

Van egy játékunk. Mikor megállított minket a rendőr, így viccelődtem Simeonnal:
- Segít, ha azt színlelem, én vagyok Hollandia hercegnője?
Azóta ezzel viccelődünk.
- Haha, Hollandia hercegnője épp most érte el, hogy drágábban parkoljunk! – mondta a diszkó előtt.

Szeretek az egyetlen fehér lenni. Olyannyira, hogy mikor bulizni mentünk, egyenesen megsértődtem azon, hogy más fehér csajok is megjelentek a színen. Jó alaposan végigmértük egymást…

Azt hiszem, a helyzet nem csak engem zavart, hanem Marcy-t, az új barátnőmet is. Én legalább is úgy éreztem, neki sem tetszik a helyzet, hogy most már nem ő „az a csaj, akinek fehér barátnője van”, hisz a többiekkel is voltak helyiek. Oda a különlegességünk. El is ment kicsit a kedvünk a bulizástól.

Később megismerkedtem pár muzunguval (fehér ember) közülük. Úgy fest, én nagyon más taktikát követek, mint ők. Míg én igyekszem a helyiekkel tartani, megismerni, ők hova járnak, addig ők együtt bulizgatnak, uszodába járnak, manikűröztetnek és pizzát esznek.

Még meglátom, mennyire fogok barátkozni velük. Összességében azért jó néha kicsit otthon érezni magam, érezni, hogy megértenek, kicsit hátradőlni, de többségben inkább szerintem maradok a helyiekkel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katianagyvilagban.blog.hu/api/trackback/id/tr6111785673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása